K kralahmet Kayıtlı Öğrenci Katılım 14 Şub 2014 Mesajlar 1 Tepkime puanı 0 Puan 0 Bölüm Kamu Yönetimi Şehir Diyarbakır 14 Şub 2014 #1 ben kamu yönetimi dört yıllık okuyorum iki yılı bitirdiğim zaman bana önlisans diploması alabilirmiyim
ben kamu yönetimi dört yıllık okuyorum iki yılı bitirdiğim zaman bana önlisans diploması alabilirmiyim
T tremendous Kayıtlı Öğrenci Katılım 11 Ara 2012 Mesajlar 1,769 Tepkime puanı 8 Puan 0 Bölüm MEZUN Şehir İstanbul 14 Şub 2014 #2 kralahmet' Alıntı: ben kamu yönetimi dört yıllık okuyorum iki yılı bitirdiğim zaman bana önlisans diploması alabilirmiyim Genişletmek için tıkla ... Önlisans diploması alabilirsiniz.
kralahmet' Alıntı: ben kamu yönetimi dört yıllık okuyorum iki yılı bitirdiğim zaman bana önlisans diploması alabilirmiyim Genişletmek için tıkla ... Önlisans diploması alabilirsiniz.
A asah Kayıtlı Öğrenci Katılım 14 Eki 2012 Mesajlar 2,934 Tepkime puanı 11 Puan 0 Web sitesi www.aofdestek.net Bölüm Türk Dili ve Edebiyatı Şehir Zonguldak 15 Şub 2014 #3 alabılırsınızz
K ksk_prens Kayıtlı Öğrenci Katılım 4 May 2010 Mesajlar 660 Tepkime puanı 2 Puan 0 Bölüm Kamu Yönetimi Şehir Edirne 20 Şub 2014 #4 alırsın...