kamu yönetimi

kralahmet

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
14 Şub 2014
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Kamu Yönetimi
Şehir
Diyarbakır
ben kamu yönetimi dört yıllık okuyorum iki yılı bitirdiğim zaman bana önlisans diploması alabilirmiyim
 
alabılırsınızz
 
alırsın...
 
Geri
Üst