Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar bu yıl nasipse 3 sınıfa gecicem iktisat bölümünden mezun olanlar yada 4 sınıfta olanlar en cok zorlandıgınız sınıf hangisi deneyimlerini paylaşabilirlermi acaba şimdiden teşekkürler...
bende sayısal çıkışlıyım sayısal derslrde bende zorlanmadım ticaret hukuku ve ınkılap dışında sözelerle aram iyi değil..... ingilizce alt yapım olduğumdan korkmuyorum ben 3. sınıftan.....