iktisat mezunları en zorlandıgınız sınıf

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan biyonik
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

biyonik

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
60
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
40
Şehir
Adana
arkadaşlar bu yıl nasipse 3 sınıfa gecicem iktisat bölümünden mezun olanlar yada 4 sınıfta olanlar en cok zorlandıgınız sınıf hangisi deneyimlerini paylaşabilirlermi acaba şimdiden teşekkürler...
 
aynen bende 3. olcam , iktisat başlı başına zor, herkes 2.sınıf zor diyordu..3.'te rahat oluruz
 
ilk 2 yıl fazla zorlanmadım ancak sayısaldan altyapım vardı 3 sınıfta ingilizce itici geliyor biraz uzun zamandır hiç alakam olmadı hayırlısı diyelim
 
bende sayısal çıkışlıyım sayısal derslrde bende zorlanmadım ticaret hukuku ve ınkılap dışında sözelerle aram iyi değil..... ingilizce alt yapım olduğumdan korkmuyorum ben 3. sınıftan.....
 
Geri
Üst