iktisat bölümü

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan boole
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

boole

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
Adana
merhaba arkadaşlar ben 2. üniversite olarak açıköğretim iktisat kazandım kayıt işlemleri hakkında bigi verebilir misiniz bana teşekkürler
 
kardeşim nası sorulara bakcz
 
Geri
Üst