B boole Kayıtlı Öğrenci Katılım 14 Ağu 2009 Mesajlar 1 Tepkime puanı 0 Puan 0 Şehir Adana 14 Ağu 2009 #1 merhaba arkadaşlar ben 2. üniversite olarak açıköğretim iktisat kazandım kayıt işlemleri hakkında bigi verebilir misiniz bana teşekkürler
merhaba arkadaşlar ben 2. üniversite olarak açıköğretim iktisat kazandım kayıt işlemleri hakkında bigi verebilir misiniz bana teşekkürler
N nedim1996 Kayıtlı Öğrenci Katılım 2 Haz 2010 Mesajlar 1 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 28 Şehir Adana 2 Haz 2010 #2 kardeşim nası sorulara bakcz