Hak Etmedim

yasarguner

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
389
Tepkime puanı
2
Puan
0
Yaş
38
Web sitesi
www.yasarguner.com
Bölüm
Konaklama İşletmeciliği
Şehir
İzmir

Hak etmedim

"Derbi var diye 5 gün tesiste yattım. Arkadaşlarımla toplantı yaptım Böyle bir olay sonrası kadro dışı kalmak beni adeta yıktı. Üzgünüm".


G.Saray'da Beşiktaş maçında kadro dışı bırakılan Hakan Şükür, bu cezayı hak etmediğini söyledi. Dünkü idmandan önce Alman hoca ile görüşen Hakan, profesyonelliği bilen bir insan olduğunu belirterek, "Bu ceza adeta beni yıktı. Yaptığımda bir suç göremedim. Beşiktaş derbisi var diye geçen hafta 5 gün tesislerde yattım.
Arkadaşlarımla toplantı yaptım. Bunu hoca da biliyor. Böyle bir olay sonrası kadro dışı kalmak beni üzdü" dedi.

BENİM KURALIM
Bu Golcü oyuncu, bunları hocasına da söylediğini kaydederek, "Bu cezayı anlamadığımı ve hak etmediğimi söyledim. 'Benim kurallarım bu' dedi" ifadesini kullandı. Hakan şöyle devam etti: "Geçtiğimiz yıllarda böyle durumlarda ceza söz konusu değildi. Dün sabaha kadar uyuyamadım. Lincoln'ün olayıyla aynı güne denk gelmesi belki de benim şanssızlığım oldu. Futbolu bırakmayı düşünmüyorum."
Yaşar YALÇIN
 
Geri
Üst