Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye Şarkılı Misilleme

yihuhah misillemeden daha çok flört şarkısı gibi bişey çıkmış ortaya öpmeye kıyamam kanaryam falan töbe töbe kötürüm olacaz:D rekabette son nokta artık güzel şarkı:D teşekkürler
 
Şarkıya bak:eek: çok güldüm:D:D
 
yihuhah misillemeden daha çok flört şarkısı gibi bişey çıkmış ortaya öpmeye kıyamam kanaryam falan töbe töbe kötürüm olacaz:D rekabette son nokta artık güzel şarkı:D teşekkürler
Aynen:D:D
2uqgmjb.jpg
 
ne şimdi bu haber mi !?? :P :P :P :P :P
icon13.gif
uğraşcak başka işiniz yokmu allah aşkına...
icon13.gif
 
süper olmuşş.. bende salatasaralılar arasında izlicem maçı bir fenerli olarak , fener gol atınca çok sinirleniyorlar bende mutluluktan uçuyorum
2uqgmjb.jpg
[/QUOTE]
 
Geri
Üst