Diyarbakırspor sona doğru

Hazır-Cevap

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
3,297
Tepkime puanı
4
Puan
0
Web sitesi
www.aofdestek.net
Bank Asya 1.Lig ekibi Diyarbakırspor'da 35 personelin maaşları ödenmediği için iş bırakma eylemi başlatmasının ardından Kayyum Başkanı Muhittin Ateş, Karşıyakaspor maçına çıkmama kararı aldı. 35 çalışanın 24 aydır maaşlarını düzenli alamadıkları gerekçesiyle iş bırakma eylemi başlatması üzerine konuşan Ateş, bir ay önce kayyum olarak atadığını hatırlatıp, "Kulübümüzün tek kuruş gelen para yok. Geçmişte kulüpte görev almış kişiler en küçük gelirimize bile temlik ve haciz koyuyor. Tahkim Kurulu'ndaki dosyalara itiraz edecek para bulamayoruz. Bundan dolayı en az 2 milyon lira zararımız olacak" dedi. 8 yıl önceki alacakların bugün tahsil edilmesini manidar bulduğunu söyleyen Ateş, "Biz yarın (bugün) otobüsle Karşıyaka maçı için İzmir'e gitmeyi planlıyorduk. Ancak bu durumda maça çıkamayacağız. Kayyum yetkisini de iade edeceğim"diyerek isyan etti.

-Sabah-
 
Geri
Üst