Ders-ekle-sil işlemi yardım?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sebboy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sebboy

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
59
Tepkime puanı
1
Puan
0
Arkadaşlar ben ekimde uluslarası ilişkiler 3.sınıfa dikey geçiş yaptım 5.dönemım bitti şimdi ben ders ekle sil işlemi yapmayacağım dimi ilk senem olduğu için sisteme girdim zaten alacağım dersler konmuş sadece onaylayabilceğim yerde belgelere gelirsek öğrenci kimlik kartım kim kartım özürlü raporumu alıp kaydımı yenileyip kitaplarımı alıp geleceğim dimi başka bir şey isteniyormuş belge olarak fotoğraf faalan isterlermi??
 
evet tatlım sadece kıtapları almaya gıtcen
 
Geri
Üst