ders çalışırken e-öğrenmeden çalışıyormusunuz

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sebboy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

sebboy

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
59
Tepkime puanı
1
Puan
0
ben aöf uluslarası dikey geçişe kaydoldum okumaya başladım eöğrenmeden çıkmış sorulara oradan bulunan alıştırma sorularına testlere bakayım dedim ama ünitelere bakınca bazıları aynı olsada ünıtelerın yerlerı değişmiş yeni eklenen konularda var lafın kısası e-öğrenmeden çalışsak faydalı olurmu videolu anlatımda varya orada
 
Bu yıl e-öğrenme daha güncellenmedi. Güncellenene kadar verdikleri kitaplardan çalışmanı tavsiye ederim.
 
ben cok merak ediyorum güncellenirmi acaba
 
Geri
Üst