bütünlemeye kalan varmıııı ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan aysequl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

aysequl

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
21 Ağu 2012
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Uluslararası İlişkiler
Şehir
İzmir
ARkadaşlar mrb aranızda bn yeniyimmm 3. snfta olup bütünlemeye kalan warmıııı? yada hangi derslerden geçtinizzz?
 
ben kaldım iki dersten biri finansal yönetim diğeri ingilizce gerisini verdim ama o ikisi kaldı malesef
bende 3. sınıfım
 
allah yardımcınız olsun kızlar başarılar
 
Geri
Üst