ayberk228
Kayıtlı Öğrenci
- Katılım
- 3 Nis 2010
- Mesajlar
- 505
- Tepkime puanı
- 2
- Puan
- 0
- Yaş
- 36
- Bölüm
- Halkla İlişkiler
- Şehir
- Eskişehir
Eskişehirspor, Bülent Uygun'un göreve gelmesininin ardından çıtayı yükseltti ve Avrupa hesapları yapmaya başladı.
AA
'in ilk haftalarında aldığı kötü sonuçlar nedeniyle ligde kalıp kalamayacağı tartışılan
, teknik direktör değişikliğinin ardından üst üste aldığı başarılı sonuçlarla Avrupa hesapları yapmaya başladı.
AA muhabirinin derlediği bilgilere göre, kırmızı siyahlı ekip, 2010-2011 sezonuna kötü başlangıç yaptı. Teknik Direktör
yönetimindeki Es-Es, ilk 6 haftada galibiyet yüzü göremedi. Sadece 2 maçta berabere kalan
, 17. sıraya kadar düştü.
yönetimi, alınan kötü sonuçların faturasını Çalımbay'a kesti.
'da başarılı iki sezon geçiren Çalımbay ile yollarını ayıran kırmızı siyahlılar, her iki kulüp camiasının eleştirilerine rağmen
'un teknik direktörü
ile anlaştı.
'un başındaki ilk sınavını
karşısında veren Uygun, karşılaşmadan 3 puanla ayrıldı. Ligin 8. haftasında Es-Es'e sezonun ilk 3 puanını kazandıran Uygun, eleştirilere maruz kaldığı bir dönemde rahat bir nefes aldı.
Art arda alınan iyi sonuçlar Es-Es'i üst sıralara taşıdı. 11. haftada ise seri yakalayan kırmızı siyahlı takım, 20. haftadaki
maçına kadar yenilgi yüzü görmedi.
Uygun yönetimindeki
, Uygun yönetimindeki 19 maçta, sadece
,
ve
'a yenildi.
, 26. haftada 41 puanla 6. sırada yer alıyor.
Ligin ilk haftalarında ligde kalma mücadelesi veren kırmızı siyahlı ekip, son haftalarda Avrupa kupalarına katılma hesapları yapıyor. Sezon başında takımın kümede kalabilmesi için tezahürat yapan
taraftarı, dünkü
maçında ''Avrupa'ya Es-Es'' tezahüratı yaptı.
SPORX
Evet bende maçtaydım ve 25 dakika aralıksız sağanak yağış yağdı ve dolu yağdı ama buna rağmen biz(20 Bin taraftar) oradaydık ve desteğimizi sürdürdük. Yağış sanki sırf stada olmuştu. Maça gelmeyenlere çok ıslandık dediğimizde bize inanmadılar ama onlarda özet görüntüleri izleyince hak verdiler. Bu taraftar TÜRKİYE'nin bana göre 1 numaralı taraftarıdır. Eses'e gelince ilk 3'ü bile belki zorlayabiliriz. Ayberk228
AA
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
AA muhabirinin derlediği bilgilere göre, kırmızı siyahlı ekip, 2010-2011 sezonuna kötü başlangıç yaptı. Teknik Direktör
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Art arda alınan iyi sonuçlar Es-Es'i üst sıralara taşıdı. 11. haftada ise seri yakalayan kırmızı siyahlı takım, 20. haftadaki
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Uygun yönetimindeki
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Ligin ilk haftalarında ligde kalma mücadelesi veren kırmızı siyahlı ekip, son haftalarda Avrupa kupalarına katılma hesapları yapıyor. Sezon başında takımın kümede kalabilmesi için tezahürat yapan
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
Bu bağlantı ziyaretçiler için gizlenmiştir. Görmek için lütfen giriş yapın veya üye olun.
SPORX
Evet bende maçtaydım ve 25 dakika aralıksız sağanak yağış yağdı ve dolu yağdı ama buna rağmen biz(20 Bin taraftar) oradaydık ve desteğimizi sürdürdük. Yağış sanki sırf stada olmuştu. Maça gelmeyenlere çok ıslandık dediğimizde bize inanmadılar ama onlarda özet görüntüleri izleyince hak verdiler. Bu taraftar TÜRKİYE'nin bana göre 1 numaralı taraftarıdır. Eses'e gelince ilk 3'ü bile belki zorlayabiliriz. Ayberk228