Arkadaşlar lütfen yardımcı olun hayat memat meselesi desem yeridir...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan MSTTPT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

MSTTPT

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
Puan
0
Şehir
İstanbul
:confused:dostlar kardeşim 2yıllık makina yazdı ve yerleşti ama okuyamaz şu an bazı sorunlar var dışardan okuması daha faydalı ama o üniversite ortamı diye deliriyo şimdi tercih yapmış olması puanını düşürürmü bu yıl aöf ne kayıt yaptırma imkanı olamazmı? artı askerlik kağıdı geldi eğer kayıt olmassa asker yolu görünüyo aöf ne giremezsse seneye kadar askerliği nasıl halledipde sınava giricek bu sorum--((((artı sizden çok ricam iktisat teorisindeki değişkenler konusunun özetini verebilirmisiniz anlayamıyorum bu konuyu ikiside çok önemli benim için şimdiden sağolun)))
 
Geri
Üst