Arda'yı Ben Keşfettim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan BYXXX
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

BYXXX

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
274
Tepkime puanı
0
Puan
0
Yaş
38
Şehir
Adana
hagi2444.jpg


Cimbom’un eski 10 numarası, yeni 10 numarayla ilgili farklı bir tespitte bulundu. Galatasaray formasıyla efsane olan Gheorghe Hagi, Arda Turan için “Benim G.Saray’daki tek başarım, herhalde Arda’yı sağ bekten alıp ortaya koymam ve ilk defa hücum oyuncusu olarak oynatmam oldu. Çünkü defansif oynamayı sevmiyordu” ifadesini kullandıktan sonra şunları söyledi: Ben Arda’yı altyapıdayken görmedim, hissettim. A takıma alıp oynattım ve forvet yaptım. Sırtında 10 numarayı taşıdığını görmek beni mutlu ediyor. Artık kaptan olarak herkesin kendisinden beklentisi fazlalaştı. Her şeyi iyi düşünerek yapmalı. Arda ile aynı burçtayız. Ben de 5 Şubat doğumluyum. Onun da doğum gününü kutluyorum. Arda 10 numarayı hak ediyor. Kendisini daha da geliştirmeli. Avrupa’ya gitme kararını kendisi vermeli. Galatasaray büyük bir kulüp. O daha da büyüğüne gitmeli.

‘UĞUR’U SAĞ BEK YAPAN DA BENİM’

Hagi, Uğur Uçar için de “Uğur’u sağ bek yapan kimdi? Tabii ki bendim. Onlar gerçekten yetenekliydi. Şimdi de onları izlerken gurur duyuyorum” yorumunu yaptı. Rumen teknik adam, Rijkaard’la ilgili olarak ise “Aynı dönemde futbolcuyduk. Tecrübesi olan biri. Başarılar diliyorum. Kendisine güvensin ve yoluna devam etsin” tavsiyesinde bulundu.

‘Yenilere sabır’
Türkiye’yi yakından takip ediyorum. G.Saray’ın maçlarını kaçırmam. Son Denizli karşılaşmasını da izledim. Neill, Jo ve Santos yetenekli oyuncular.
Ama uyum dönemleri olacak.”

‘Başarılı oldum’
“Ben Galatasaray’ın içinden biriyim. Teklif geldiğinde, anormal bir şey istemedim. Zamanla başarılı olabilirdim. Hoca olarak ilk gelişimde de zaten başarılı da oldum. Benden sonra o takım şampiyon oldu.”
 
Haginin estiği yıllar ne yıllardı.Başarısı da tartışılmaz zaten.
Şuan Ardanın başarısıda ortada.Ama en son gelen Santosu pek beğenmedim.Belki uyum sorunu yaşıyordur ama umarım sezon sonuna kadar daha iyi olabilir.
Teşekkürler.
 
Abi adam yetenekli ama şımarıkk ya:):) galatasaraylı olmama rağmen sevmiyorum.Ama iyi futbolcu yiğidi oldur ama hakkını yeme.
 
Hagi Dünya futbolunun gelmiş geçmiş en iyi futbolcularından biri bence teşeşkkürler :)
 
Geri
Üst