Acil

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan SANEMX
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

SANEMX

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
Kamu Yönetimi
Şehir
Balıkesir
Arkadaşlar selamlar
bir konuda sorum olacak.
ben 4 yıllık maliye bölümünü yarıda bırakıp önlisans dşploması aldım.
şimdi 3.sınıf kamu yönetimine kaydımı yaptırdım ancak bana ingilizce ders kitabı verdiler.
ben 1.sınıfta ingilizce dersini geçmiştim.muaf olmam gerekmiyormu?
acil bilgisi olan arkadaşlardan cevab bekliyorum.
teşekkürler....
 
İngilizce 3-4 derslerini alacağını biliyorum. Ama 3.sınıfta vermemeleri gerekiyordu. Aöf bürosuna sorsaydın canım keşke.
 
sorumlu oldugum derslere nerden bakabilirim web sitede bulamadım
 
Geri
Üst