acil soru ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan EyupK
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

EyupK

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puan
0
Bölüm
İktisat
Şehir
İstanbul
Merhabalar,

SAÜ PC programlama 2 yıllık mezunuyum ve şuanda Aöf İktisat 3.sınıf öğrencisiyim, Uzaktan eğitim mühendisliğe geçiş yapmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim ?
 
Geri
Üst