4.Sınıfta Kpss ye Girme Şansımız Var mı?

sevecen80

Kayıtlı Öğrenci
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
28
Tepkime puanı
0
Puan
0
Arkadaşlar Benim sizlerden bir konuda bilgi almaya ihtiyacım var,Örgün ya da Aöf de okuyan 4.sınıftaki arkadaşların Kpss ye Lisans düzeyinde başvuru yapma imkanı varmı? Bilgisi olan arkadaşlardan yardım almak istiyorum,bu konudaki bilgilerinizi bizlerle paylaşırsanız sevinirim..
Saygılar ve Teşekkürler
 
Bu konuyla İlgili Açıklama var Ama Gene de Ben yardımcı olayım Arkadaşaım sana Kpss A ve b Olarak ikiye Ayrılır Buna 1 ve 2 oalrakta adlandıra biliyolar...bunun ışıgında
kpss a : lisans mezunları için her yıl yapılan sınavdır.genel yetenek ve genel kültürün yanında mesleki derslerden de sorular sorulur 4 oturumda yapılır herkes ilgili olduğu oturumlara katılır.

kpss b: ortaöğretim ve önlisans mezunları için 2 yılda bir yapılan ve genel kültür-genel yetenek testinden oluşan bir sınavdır tek oturumda yapılır.

Açıklayıcı olabilmişimdir İnşallah...
 
Bu konuyla İlgili Açıklama var Ama Gene de Ben yardımcı olayım Arkadaşaım sana Kpss A ve b Olarak ikiye Ayrılır Buna 1 ve 2 oalrakta adlandıra biliyolar...bunun ışıgında
kpss a : lisans mezunları için her yıl yapılan sınavdır.genel yetenek ve genel kültürün yanında mesleki derslerden de sorular sorulur 4 oturumda yapılır herkes ilgili olduğu oturumlara katılır.

kpss b: ortaöğretim ve önlisans mezunları için 2 yılda bir yapılan ve genel kültür-genel yetenek testinden oluşan bir sınavdır tek oturumda yapılır.

Açıklayıcı olabilmişimdir İnşallah...

Yardımların için teşekkürler fakat sanırım soruyu eksik yazmışım,benim öğrenmek istediğim KpssA(Lisans) ya 4.sınıf öğrencilerinin girebilme imkanı olabiliyormu?bu konuda bir bilginiz var mı? acaba yardımcı olursanız sevinirim.Saygılar
 
Açık ve Net Belirtme Var Saten Lisans Mezunları İçin Diyor Ama Senn İçin Biraz Konuyu Araştıracagım 4. sınıf Ögrencilerin Girebilme Şansı varmı diye Buradan Veya Ö.m Olarak sana Ulaşırım Arkadaşım ok..
 
Ben bir arkadaşımdan böyle bir konuda olabiliyor cevabı almıştım bu yüzden sizlerede danışmak istedim,Teşekkürler arkadaşım
 
Sevecen80 Senn Bu sorunu Araştırdım ve Sonuç Sınawa Girebiliyormuş bu durumdaki kişiler oss deki gibi yani lise sonda oss ye girdik üniv sondada kpss ye giriyoruz... yani girebilirsin başarılarr İnş yardımcı olabilmişimdir...
 
Teşekkürler arkadaşım sağolasın verdiğin bilgiler beni epey rahatlattı
 
merabalar
ben aöf işl.4.sınıftayım acaba bu seneki kpss ye önlisans mezunu olarak girebilirmiyim bilen varmı varsa bana yardım edebilirmi
teşekürler
 
merabalar
ben aöf işl.4.sınıftayım acaba bu seneki kpss ye önlisans mezunu olarak girebilirmiyim bilen varmı varsa bana yardım edebilirmi
teşekürler

Bu sene 4. sınıfı geçtiginiz Taktirde kpssye önlisans mezunu olarak girme hakkınız var...
 
cıdden gıre bılıyormuyuz ben suanda 3 dersten 3. sınıfı tekrar okuyacam 2010 yılı sonunda 4 de gectımde onlısan dıplomam olmadan kpss ye gırebılıyomuyum kazandım taktırde dıplomam olmadan tercıh yapa bılıyomuyum pekı.en sonkı sınava onlısans olarak gırdım tercı yapmak ıcın gıttımde mezun oldum tarıhı sormuslardı (onlısans dıplomam yok tabı)tam bılgım olamdından tercıh yapamamıstım.acıl crayz daisy cvbınızı beklıyorum
 
önlisans diplomanız yoksa lise mezunu olarak girebiliyorsunuz diye biliyorum.2010 yılı sonu derken, 2010 yılı haziran ayında 4. sınıfsanız lisans düzeyinde snava girebilirsiniz
 
Artık lisans mezunlar ortaöğretim düzeyinde kpss ye giremeyecek
 
Arkadaşlar merhabalar.Ben işletme 4.sınıf öğrencisiyim (denizcilik önlisans mezunuyum) bu sene işlerimin yoğun olmasından dolayı kayıt yapamadım ama seneye mezunolucam 3 dersim kaldı.Sizlere sorum kpssye lisan düzeyi olarak mı yoksa önlisans olarakmı gireyim (yaş27)..Yada alan derslerinin olduğu lisans sınavını tavsiye ediyormusunuz bana yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
arkadaslar 4.sınıftayken fınalde kalsanız bute gırecek olsanız dahı lısans mezunu olarak gırebılırsınız.zaten aldıgınız kpss puanı 2 yıl ıcın gecerlıdır.ama ne yapıp edıp bu sene mezun olunkı ısınıze yarasın yanı 1 yıl uzatmayın zaman kaybına gerek yok...
 
Geri
Üst