B bobonur Kayıtlı Öğrenci Katılım 4 Nis 2013 Mesajlar 16 Tepkime puanı 0 Puan 0 Yaş 34 4 Nis 2013 #21 açık lise mezunları b bölümündeki sınava girebilirmi yoksa en azından ünimezunumu olunması gerekiyor
O only roses Kayıtlı Öğrenci Katılım 28 Ocak 2010 Mesajlar 4,557 Tepkime puanı 14 Puan 0 Bölüm MEZUN Şehir Konya 4 Nis 2013 #22 ortaögretim düzeyindekine kpssye lise mezunu olarak girebilirsiniz.