2007-2008 vize ve final soruları

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan aymak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
A

aymak

Arkadaşlar,ben kamu yönetimine bu yıl kaydoldum.2007-2008 yılları sorularını arıyorum(vize ve final) nasıl bulurum.Teşekkürler..
 
teşekkür ederim
 
tşkrlr.sağolun
 
bunlar neye teşekkür etmiş şimd oda meçhul :) çildiriiiciiimmm
 
arkadaslar nerde bu soru ve cevaplar yahu
 
ya harbi bende çıldırcam nerde bu sorular bilgisi olan varsa lütfen paylaşın
 
Geri
Üst